miércoles, 8 de octubre de 2008

M'he engraixat...

No se quans kilos, segur que dos o tres kilos en una setmana, tinc molta gana, menjo amb bogeria, esta tot boníssim, i els dolços són la meva perdició. Espero no passa molts dies més així sino anirem malament.

Tinc intenció d'apuntar-me al gimnas que inaguraran el proper desembre, i així fer exercici i crema molta energia, ho necessito, si tinc unes ganes de que obrint el gimnàs al costat de la feina, no se lo que em costarà però penso fer-ho, compensarà el haver deixat de gasta diners per la compra de tabac per apuntar-me al gimnàs, ja que si eren 3 € per Marltboro x dos dies = 6 €/dia i això per 30 dies = 180 €, joder, joder, amb això puc permetre'm el luxe de pagar-me un bon gimnàs.

He comprat una bossa de xuxes, i he estat menjant casibé tota la tarda, que marrana que sóc!!!

No hay comentarios: