martes, 28 de octubre de 2008

Me gusta Rosario, mas me gustaba su hermano

Per la meva germana, per regalar-me el seu somriure quan li vaig portar el Cd de Rosario. No hi ha preu per un somriure tan dolç i necessari per tots nosaltres.

No Dudaria - Antonio Flores cantat per Rosario
http://es.youtube.com/watch?v=E3OyN3ggO2c&feature=related



Pel meus fills, Agua y Sal - Rosario "tuve un acorde de la mejor canción el sonido de tu corazón"
http://es.youtube.com/watch?v=AEh5hFYMGpI&feature=related

Quan vec cada mati com estan de grans, no m'ho puc creure, com passa de ràpid el temps, era ahir que els vaig portar a la meva panxa, i ara a la nit m'els miro quan dorment, és un plaer veure'ls dormi, estan molt llargs, ja no puc agafar-los a coll, com pesen, és increïble, és maravellós.

Avui el meu petit de cinc anys, no volia el jersei que jo li havia escollit, volia un altre, i jo li he dit que ho tenia clar, si amb 5 anys ja m'havia de dir el que volia o no, que ho tenia clar, que o es possava aquell jersei que estava molt bé, o que sino aniria sense res a l'escola, als cinc minuts ja s'estava vestint. Desprès quan le he vist rentant-se les mans i le he mirat els pantalons, semblava que anes a creuar el riu, li venient curs, crec que quatre dits, i li he dit ves a l'habitació que et posso uns altres pantalons que aquests et venen curts, no ha volgut de cap manera, per ell ja estava vestit i no volia canviar-se, li he deixat els pantalons possats, li he baixat una mica de cintura i cap al cole que fa baixada.

No hay comentarios: