jueves, 23 de octubre de 2008

Presentiments...

Aquest mati, m'he llevat com tots els matins duptant si m'axeco o em quedo al llit, però no estic sola, tinc els peques, han d'anar a l'escola, i m'obligo, si m'obligo a mi mateixa, tia, els nens!!!

Quan fumaba, que dur, però quan fumaba, m'aixecava pensant: uuuuummmm!!! un café amb llet i un cigar...., uuuuummmm!!!! que bó, cinc minuts a la cadira de la cuina, fumant un cigarret amb el got de café amb llet a la ma, joder, joder, joder, com ho trobo a falta, quin mono!!!!! Ara ja ni m'assento a prendre el café amb llet, el meu ritual dels cigars s'han acabat...

Bé, doncs havia recuperat piles, sense voler recordar el que havia somiat, ja que els somnis ultimament són per no recordar, estava disposada a passar un dia per anar tirant, i més havent recordat amb mala conciència, com havia estat d'estúpida pel telèfon la nit anterior.

Però com sempre, posso la ràdio, la meva companyia, la música, que aquesta crea adicció però només una adicció bona...

I sabeu, que sonava en aquell moment, això:

Por la boca vive el pez - Fito y Fitipaldis:
http://es.youtube.com/watch?v=RLyFjmB6ElQ&feature=related

Ho sento no puc baixar videos, i per això no els puc adjuntar, però aquesta cançó, la tinc al mp4 i ahir a la tarda quan anava a recollir els nens em va estar donant l'energia per pujar el carrer Torrent de l'Olla i fer-ho a un pas lleuger...

Quina casualitat, jo feta pols, i possant la meva canço, els nens encara dormient eran dos quarts de set, i je, je, je, m'ha donat tanta energia, que he possat la ràdio de la cuina a tota óstia, i m'he possat a canta i a balla, i a dir-me, que collons, avui comença un nou dia!!!!!

Això, jo li dic un bon presentiment, si, per mi era una senyal per començar un dia que semblava que anes malament, a fer un canvi radical i que anes bé....

No hay comentarios: