lunes, 13 de octubre de 2008

Contradiccions

Fa dies que penso en si val la pena que m'acompanyi el meu cunyat Lluis al Judici o no cal, en primer moment quan em vaig enterar que estava a punt de sortir el judici, deseguida vaig pensar que ell podria venir amb mi, ja que per mi és com un germà, i li tinc plena confiança.

Li vaig dir a la meva germana, i aquesta a ell i li va fer molta il.lussió que penses amb ell, però resulta que el dijous la meva advocada em va dir, que no podria estar al davant del judici, ja que és una sala molt petita i que hi cabem els justos, i que no deixant entrar a familiars...

Ara no se que fer, a la meva germana li he dit que no calia, ja que era molt petita la sala, però i si ho aclarim tot abans d'entrar a judici, i si arribem a un pacte i no cal entrar a la sala petita, vols dir que no seria millor que vingues el meu estimat cunyat....???

No ho se, porto estona donant-li voltes i no se que fer, primer dic que no cal, i desprès dic i si em posso nerviosa, i si és millor quatre orelles que les meves que només són dos i a més estan com sordes...??

Quina contradicció que porto jo sola, ho haig d'aclarir i no se que fer...

Li vaig a consulta al meu amic Jordi, que li sembla??

No hay comentarios: